Lili Kata Nóra

Nem adjuk fel!!!

1.-e hétfő. Elképesztő ez a nyár... Semmi meleg csak egy pár napig, ma is fúj a szél, hogy nem tudunk kimenni a csajokkal, pedig olyan tuti jó lenne élvezni a kint létet, de nem, mert az időjárás közbe szól. Így a mai nap annak a jegyében telt el, hogy itthon voltunk csak egy kis bevásárlásra mentünk el, de semmi kint program sajnos. Nóri ezen a héten megy még oviba, de Lilinek és Katának mától nincsen ovi így ők ma velem voltak. Élvezték a menést, nagyon szeretnek utazni, menni menni menni. Kb. mintha kocsiba születtek volna.

3.-a szerda. A "Jó embert keresünk" jelölés kapcsán megkeresett egy újságíró, hogy írna rólunk. Nagyon megtisztelő a dolog, hogy őt így megragadta a csajok történet és nekem nagyon jól esett, mert nagyon büszke vagyok a kisasszonyokra, arra amit elértek (és ki tudja hol a vége uygebár). Így ma őket vártuk a délutáni pihenő után. Itt voltak másfél órát, a lányaim... hát ők éltek alakítottak ezerrel, igaz csuda jófej jólnevelt gyerekek voltak. Kata a barátkózós formáját hozta, mert Ő ugye alapjában ilyen csaj, de akin meglepődtem Ő a Lili, Ő nem ilyen Ő olyan vissza húzódó, bizalmatlan típúsú lányka. Na de most oda ült az újságíró (Balázs) mellé, igazából nem is értettem, de nagyon örültem, hogy kezd kinyílni látványosan a lány. Nóri pedig olyan édes volt megkérdezte a Lilit, hogy kér-e fagyit, aztán hozott neki és etette mindkettő tesóját fagyival. Szóval jól elvoltak a csajok. Aztán rohantunk egy két nyári ruhát venni ha már nyár van, mert eddig nem hittem benne nagyon, hogy lesz. Fagyizni is elmentünk, aztán a szerelőhöz is átvettem az autót, hogy a nyaralásba indulás előtt kukkolja meg. A szerelő a Nóri ovis társának az Apukája így egy körben a barátnőzést is letudtuk. Ettek a csajok kukoricát, Nórinak annyira mozgott már a foga alúl, hogy a kukorica és a Nóri hathatós segítségére ki esett neki mégegy. Elég tömőr és zsufis délutánunk volt és a mosógép még most is megy... (22.01 perc van)

5.-e péntek. Nem voltam nagyon ideges így at indulás előtt és mivel csuda jó csomagoló vagyok ezért képes voltam elkezdeni pakolni egyedül az egész családnak. Egész jól sikerült, oda figyelni mindenkinek a gyógyszerére, a pelenkára, a cumis üvegekre, a kajájára, a ruhájára... Jelentem sikerült jól teljesítenem, mert "csak" a mosogatószivacs és a mosogatószer maradt itthon, de ez orvosolható volt. Aztán felkerekededtünk a nagy útnak. Apa egy hős, mert Ő vezetett végig és előtte még sajnos be kellett neki menni dolgozni és csak 13-kor jött haza. Este 19-kor indultunk. Kiszámoltunk mindent, megterveztünk mindent, hogy hol tankolunk meg ilyenek, de termászetesen sikerült nem úgy csinálni... Szóval eddig az utolsó benzinkút egy MOL kút volt, most OMW lett belőlle, így képesek voltunk elbénázni az utolsó tankolást Magyarországon. Aztán mentünk, hogy ez van nincse mit tenni megyünk és lesz ami lesz tankolunk ahol tudunk. Drága Szerb szomszédainknál nem sok benzinkút van a pálya vége felé, és ezt mi már nagyon rosszúl tűrtük, mert az autóban kezdett vészesen kifogyni a benzin, de aztán találtunk egy kutat egy eldugott kis faluban, de megmentett minket. Az éjszaka utazással telt.

6.-a szombat. Ilyet még nem láttam, amikor megérkeztünk a Görög határra azt hittem menten elájulok, annyi autó várakozott a Görög és a Macedon határ között, hogy a Macedonoktól már kis sem lehetett jönni, de minden kb. 5-6 sorban. Majd egyszer csak godnoltak egyet a Görögök és elkezdték engedni a sort így 1 órát álltunk csak. Amikor oda jutottunk a határátkelőhőz a határőr megkukkolta a rendszámunkat és még a papírjainkat sem nézte meg csak intett a kezével, hogy menjünk. Ez már sokadszor fordult elő velünk, és más magyarokkal is, hogy minket nem ellenőriznek. Aztán végre oda értünk a szállásra ahol már vártak minket. Az idő mikor oda értünk pocsék volt nem csak pocsék hanem olyan igazán pocsék. De mi akkor is lementünk és megmártóztunk a vízben. A víz viszont csuda jó volt. Itthon rettegtünk, hogy 36 fok lesz végig, ehhez képest, ez fogatott minket...

7-15-ig. A nyaralás szuper volt, ettünk finomakat, ittunk is finomkat. A napunk az úgy állt össze, hogy reggeli után lemetünk pancsizni másfél-két órára, majd ebéd aztán pihenés és pihenés után strandolás hat-fél hétig, aztán otthon egy kis tápszer, fürdés, hajmosás és indulás sétálni és vacsorázni. Az esső volt, hogy két éjjel is esett, de úgy mintha dézsából öntötték volna, egyik nap már 17.30-kor fel kellett jönni, mert idegesítő kis esső kezdett el esni, a vízben nem zavart, de ha kijöttél akkor kellemetlen volt. Az autónk egyik reggel nem indult, se kép se hang, de aztán a körülöttünk lévő Magyarok segítettek és megcsinálták a kocsit. Haza felé (ismét) rosszul számoltuk ki a benzint és Magyarországon az első kútra úgy estünk be, hogy 6km-re elegendő benzinünk volt csak. Élmánydús szuper nyaralás volt, a csajokkal egyre jobb nyaralni, mert egyre jobban élvezik. A Kata ki sem akart jönni a vízből. A Nóri állandóan búvárkodott Ő a víz főlé nem akart jönni nagyon. Lili meg ha nem visszük be Ő nem akart volna bemenni, de ha már ott volt akkor meg nem akart kijönni. Szóval változato igények, de ez így jó.

15.-e hétfő. Miközben nem voltunk itthon megjelent a Népszabadság. A cikk itt olvasható: http://nol.hu/mozaik/20130710-ugyanugy

27.-e szombat. Mai nap egy őrület volt, de ez kinek új, mert nekem nem, nem is érezném jól magam ha nem így pörögne az élet. Szerintem tuti imádom, hogy minden idegszálam állandóan dolgozik, hogy minden területen jól teljesítesek és megfeleljek kis családomnak. A kinti idő is egy csuda volt, mert megmutatta magát az igazi nyár volt, hogy az autónk hőmérője 40 fokot mutatott. (1.-én még a hideg miatt panaszkodtam.) A csajok egésznap pancsiztak, kivétel Lilit, mert Ő kb. egyszer ment bele a vízbe, na és az sem napközben volt, hanem este 20-kor. Most, hogy ezt leírtam szerintem addigra hűlt le annyira az idő, hogy neki jó legyen.

Oldal: 2013. július
Lili Kata Nóra - © 2008 - 2024 - likano.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap